Reklamacje i zwroty

Zwroty

a) możesz odstąpić od zakupu do 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania powodu

b) zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest w stanie niezmienionym (brak widocznych śladów użytkowania, niezniszczony)

c) przy odsyłaniu towaru polecamy korzystanie z usług sprawdzonych firm kurierskich lub przesyłek z potwierdzeniem nadania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

d) w przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: sklep@ekarmazyn.pl

Reklamacje

W naszym sklepie reklamacji możesz dokonać w dowolny i najbardziej wygodny dla Ciebie sposób – drogą elektroniczną lub w formie pisemnej. Do tego celu wykorzystaj formularz reklamacyjny dostępny do pobrania.

W pierwszym przypadku należy wysłać nam e-mail z załączonym formularzem reklamacyjnym, a następnie dosłać nam paczkę z dopiskiem „Reklamacja”, w drugim zaś – wysłać towar od razu wraz z dołączonym formularzem reklamacyjnym. Pamiętaj, żeby wybrać pewny sposób dostarczenia przesyłki oraz dobrze zabezpieczyć artykuły – tak, aby nie ucierpiały w transporcie.

Towar prosimy przesyłać na adres:

Salon wędkarski KARMAZYN

Ul. Św. Katarzyny 2

33-100 Tarnów

Tel: 796 517 997

sklep@ekarmazyn.pl

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: Tel: 796 517 997

Rozpatrzenie reklamacji

Nasz sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Jako Klient masz prawo: złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru, zażądać wymiany na towar pozbawiony wad, zażądać nieodpłatnej naprawy produktu. Postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamację w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.